بوتاکس

بوتاکس دارویی است که عضلات را ضعیف یا فلج می کند. در دوزهای کم، می تواند چین و چروک های پوست را کاهش دهد و به درمان برخی از بیماری ها کمک کند.

در ادامه به توضیح بیشتری میپردازیم.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک سم است. زمانی که بوتاکس به طور مناسب در یک زمینه درمانی استفاده می شود، بی خطر است و عوارض جانبی کمی دارد.شما میتوانید با اطمینان خاطر در مرکز ما زیر نظر پزشک مجرب بوتاکس را تزریق کنید.

شما میتوانید بوتاکس را زیر نظر پزشک مجرب ما با بهترین کیفیت در مرکز زیبایی و لیزر کلارینس دریافت کنید.

درمان زیبایی بوتاکس

به عنوان یک درمان زیبایی، تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک های پوست را کاهش دهد.

در درمان زیبایی بوتاکس فقط برای استفاده در اطراف چشم و پیشانی این تزریق ها را تایید شده است.

خاصیت درمانی بوتاکس

همچنین، سازمان غذا و دارو بوتاکس را به عنوان درمانی برای مشکلات مختلف سلامتی، از جمله:

·         تعریق شدید زیر بغل

·         پیشگیری از میگرن در افرادی که سردردهای میگرنی آنها حداقل ۴ ساعت در ۱۵ روز یا بیشتر در ماه طول می کشد

روش درمانی بوتاکس چگونه است؟

• تزریق آن نهایتا ۳۰ دقیقه طول میکشد و با سوزن انسلین که بسیار نازک و کوچک است انجام میگیرد.

• به علت شیوه تزریق شما درد غیرقابل تحملی را حس نمی کنید.

• بوتاکس یک الی دو هفته زمان میبرد تا تاثیر خود را بگذارد.

• تکرار درمان هر ۴ تا ۶ ماه ضروری است.

• فرد می تواند یکباره به سر کار بازگردد البته مراقبت هایی تا چند ساعت بعد از تزریق باید رعایت شود.

انجام بوتاکس توسط پزشک مجرب

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس باید توسط پزشکی مجرب و متخصص و در محیطی معتبر انجام شود که شما میتوانید با خیال راحت تجربه بی نظیری را در مرکز زیبایی کلارینس تجربه کنید.

مواد با کیفیت

این مرکز با به کارگیری مواد با کیفیت و معتبر این اطمینان را به شما میدهد که تجربه بی نظری را از جلسات بوتاکس خود داشته باشید.

چه کسانی نمیتوانند از بوتاکس استفاده کنند؟

افراد باید از استفاده از بوتاکس در دوران بارداری یا شیردهی خودداری کنند، یا اگر تا به حال واکنش آلرژیک به دارو یا هر یک از مواد تشکیل دهنده آن داشته اند.

تماس بگیرید