جوانسازی و لیفت

هایفوتراپی HIFU

استفاده از امواج متراکم اولتراسوند برای جوانسازی صورت یکی از نسبتا جدیدترین تکنیک ها در سطح جهان است. مرکز زیبایی کلارینس مجهز به جدیدترین نوع این سیستم می‌باشد.

آر اف فرکشنال (Fractional RF)

در روش درمانی و جوانسازی آر اف فرکشنال، پزشک با استفاده از دستگاه پیشرفته‌ای که دارای تعداد زیادی پین های رادیوفرکانسی است، به سطح ناحیه هدف انرژی وارد می‌نماید و بر اثر حرارت و انرژی وارد شده به اپیدرم، پوست شروع به بازسازی نموده و نتیجه جوانسازی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

پلاسماتراپی (Plasma)

پلاسماتراپی کاربردهای بسیار متنوعی دارد. از برداشتن خالهای گوشی، Skin Tag و موارد مشابه گرفته تا بلفاروپلاستی بدون جراحی. البته این دستگاه بسیار تخصصی بوده و بر اساس نظر پزشک و نیاز بیمار قابل تجویز خواهد بود.

میکرونیدلینگ (Microneedling)

استفاده از تکنیک میکرونیدلینک برای جوانسازی پوست یکی دیگر از پروسه‌های پرطرفدار در جامعه می‌باشد. در این روش با استفاده از آسیب‌های ملایمی که به پوست توسط پزشک وارد می‌شود، بدن شروع به ترمیم و نهایتا بهبود وضعیت پوست می‌نماید.

مزونیدلینگ (Mesoneedling)

مزونیدلینگ نه تنها یک روش موثر برای جوانسازی پوست است بلکه با استفاده از این روش می‌توان به رشد موها نیز کمک کرد و مانع ریزش آن‌ها شد.این روش شیوه‌ای نسبتا جدید برای رفع مشکلات پوست و مو است.

فیشیال (Facial)

فیشیال یکی از بهترین روشهای درمانی – زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست است که از طریق آن میتوان به پوستی درخشان و سرزنده رسید. انجام این درمان به افرادی توصیه میشود که احساس میکنند شادابی و سرزندگی پوستشان از بین رفته و به دلیل استفاده از مواد آرایشی در دراز مدت، پوستشان تیره شده است. 

جالپرو (Jalupro)

یکی از روش هایی که باعث آبرسانی و بازسازی پوست می شود، تزریق جالپرو می باشد. جالپرو ساختاری بر پایه هیالورونیک اسیدها و آمینو اسیدهای ضروری که باعث رشد سلولی و تقویت سلول ها می شود، دارد. با این تفاسیر شما با تزریق جالپرو می توانید از پوست درخشان و سالم خود لذت ببرید.

پروفایلو (Profhilo)

پروفایلو یکی از جدیدترین روش های جوانسازی و رفع افتادگی پوست صورت و گردن می باشد. از دیگر کاربردهای این روش می توان به رفع چروک و جوانسازی پوست دست اشاره کرد. پروفایلو درمان پیشرفته ای است که به جای پر کردن چروک ها باعث هم سطح شدن آن ها می شود..

با ما تماس بگیرید ۱۲ ۴۰ ۲۳ ۲۲ ۰۲۱
یا با ایمیل ما در تماس باشید info@clarinsclinic.com

برای اطلاع و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید